ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Απαντήσεις στις συχνότερες απορίες σας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε:

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2106837038, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 18:00.
  • Mε email στο info@accesstory.gr

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται αρκετά συχνά. Το accesstory.gr ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος του κάθε προϊόντος. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό email όπου θα σας υποδεικνύουν την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του.

Σκοπός μας είναι πάντα να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά σας. Σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, θα διαχειριστούμε την επιστροφή σας όσο το δυνατόν καλύτερα.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε στο info@accesstory.gr για τον λόγο που δεν μείνατε ευχαριστημένοι και τους κωδικούς που θέλετε να σας στείλουμε προς αντικατάσταση ή να μας στείλετε τα προϊόντα, μαζί με το έντυπο επιστροφής όπου θα μας εξηγείτε το λόγο επιστροφής, στο κεντρικό κατάστημά μας στη διεύθυνση Κολοκοτρώνη 9, Χαλάνδρι, Τ.Κ 15233.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται επιστροφές στα σκουλαρίκια.
Επίσης αλλαγές γίνονται σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση αλλά όχι επιστροφή χρημάτων.
Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη εκτός και αν υπάρχει σαφής δική μας υπαιτιότητα.

Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία αγοράς. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη/δελτίο αποστολής ή από την κάρτα αλλαγής και το προϊόν θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε.
Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη εκτός και αν προκύπτει σαφής δική μας υπαιτιότητα.

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ειτέ :

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2106837038, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 21:00.
  • Mε e-mail στο info@accesstory.gr

Η εταιρία μας και ο υπεύθυνος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα κάνει ότι μπορεί ώστε να βρει και να σας στείλει όλα τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Ορισμένες φορές όμως κάποια πράγματα έχουν τελειώσει και δεν έχουν προλάβει να ενημερωθούν οι αποθήκες. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να σας δώσουμε εναλλακτικές προτάσεις.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας μας στο 210 6837038,  (ώρες λειτουργίας) ή μέσω e-mail στο info@accesstory.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία όταν τα προϊόντα βρίσκονται στον μεταφορέα, είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής (αποστολή προς τον πελάτη και επιστροφή στην εταιρία).

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προιόντος και μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει ο courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματος σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

Κατά την παραλαβή ενός δέματος, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε στα τηλέφωνα 210 6837038 ή στο e-mail info@accesstory.gr.

Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε μετανιώσει για την παραγγελία σας ή λόγοι ανωτέρας βίας σας εμποδίζουν να την παραλάβετε παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Με βάση τη νομοθεσία ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει το κόστος των μεταφορικών παράδοσης και των μεταφορικών επιστροφής στην περίπτωση που η παραγγελία έχει δρομολογηθεί στον διανομέα (courier).

Κατανοώντας βέβαια τους αστάθμητους παράγοντες που μπορεί να προκύψουν το accesstory.gr δεν χρεώνει καθόλου μεταφορικά στην περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μέσα στο πρώτο 24ώρο.

Από εκεί κι έπειτα ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να καταβάλει τα μεταφορικά παράδοσης και επιστροφής.

Αν όμως ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το δέμα που παρήγγειλε ενώ το δέμα έχει ήδη φτάσει στην πόρτα του είναι υποχρεωμένος να καταβάλλει το σύνολο της οφειλής καθώς θεωρείται κατάχρηση του δικαιώματος άρνησης παραλαβής.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελίας από την πλευρά του πελάτη,το accesstory.gr διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.